Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Nasz sklep umożliwia następujące opcje płatności :
- szybka płatność elektroniczna za pośrednictwem operatora PayNow, Google Pay
- przelew tradycyjny
- płatność za pobraniem
- płatność na termin
- zapłać póżniej z PayPo.
Zamówienia złożone za pośrednictwem zespołu BOK mogą zostać opłacone :
- za pobraniem
- tradycyjnym przelewem po wystawieniu faktury proforma
- za pośrednictwem szybkiej płatności PayNow.
Kiedy mogę otrzymać fakturę z terminem płatności?
Fakturę z treminem płatności mogą otrzymać klienci, którzy dokonają minimum 3 transakcji o wartości 5 tysięcy zł.
Ile będzie trwała realizacja zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone do godziny 13:00 były wysłane jeszcze tego samego dnia. Zazwyczaj realizacja zamówienia trwa 1-3 dni roboczych.
Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa ?
Darmowa dostawa obowiązuje od kwoty 600 PLN.
Czy mogę zamówić poza stroną www?
Tak, możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności „za pobraniem” lub przedpłata na konto.
W jakich godzinach pracuje BOK?
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Czy jest dostępna wysyłka poza granicą kraju?
Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne. Koszty wysyłki są wyliczane indywidualnie po podaniu pełnego adresu dostawy.
W jaki sposób mogę zamówić produkty Molecular Trichology?
Produkty z linii Molecular Trichology są dostępne w sprzedaży tylko i wyłącznie dla profesjoanlistów po wcześniejszej rejestracji oraz weryfikacji konta.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Nie prowadzimy stacjonarnej sprzedaży naszych produktów, przez co osobisty odbiór zamówienie nie jest możliwy.
Gdzie mogę znaleźć fakturę za zakupione produkty?
Faktury zakupowe zostają automatycznie przesłane na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
